Middelfart Sparekasse inviterer til tre webinarer med fokus på at skabe forretning online. Alle virksomheder kan deltage.

PRESSEMEDDELELSE: Lær at bruge sociale medier som salgskanal

Tanya Dick er ekspert i salg via Facebook og Instagram, og hun deler ud af sin viden ved to webinarer den 22. og 28. april

Mens mange døre til butikker og virksomheder er lukkede, og kunderne bliver hjemme, er det blevet endnu vigtigere for mange erhvervsdrivende at kunne sælge via andre kanaler. I mange byer arbejdes der med fælles webshops, hvor butikkerne kan sætte deres varer til salg.

En anden og potentielt meget effektiv salgs- og markedsføringskanal er de sociale medier, særligt Facebook, Instagram og LinkedIn. Her ligger der er et uudnyttet potentiale for mange virksomheder.

– Der er rigtigt mange gode historier om mindre virksomheder, som med stor dygtighed bruger de sociale medier som salgskanal. Vi vil gerne klæde endnu flere virksomhedsejere på til at udnytte de digitale muligheder, og derfor har vi arrangeret en række webinarer, hvor alle interesserede kan få input fra nogle af de førende eksperter på området, fortæller Martin Baltser, adm. direktør i Middelfart Sparekasse.

To eksperter – tre webinarer

I løbet af tre webinarer á hver en times varighed kommer deltagerne rundt omkring mulighederne for salg gennem de tre sociale medier. Det er nogle af landets førende eksperter på området, der står for den praktiske undervisning. Tanya Dick gør deltagerne klogere på Facebook onsdag 22. april, og Instagram er på menuen tirsdag 28. april. Torsdag 30 april sætter Henning Karlsen fokus på mulighederne på LinkedIn. Alle dage holdes webinarerne fra kl. 9 til 10.

– Behovet for at have en stærk, digital profil er med ét blevet meget synligt. Når kunderne bliver hjemme, er det endnu vigtigere at kunne nå dem der. Vi har også selv haft en stejl læringskurve i forhold til at møde kunderne på nye måder, og jeg håber, at mange vil sætte tid til at deltage i vores webinarer. Det er nogle meget konkrete værktøjer, deltagerne bliver præsenteret for, siger Martin Baltser.

Alle er velkomne til at deltage. Det er gratis, og tilmelding foregår på www.midspar.dk/forretning.

Oplægsholderne Tanya Dick har arbejdet professionelt med sociale medier siden 2010. Hun har en uddannelse i digital markedsføring og har specialiseret sig i relationsbaseret markedsføring på Facebook og Instagram (social selling).Henning Karlsen er direktør og ejer af LinkedSocial. Han rådgiver virksomheder i at skabe digitalt mersalg via LinkedIn, blandt andet ved at styrke virksomhedens digitale brand.

Kontakter

Martin Baltser, Adm. direktør

27900500

mnb@midspar.dk

Bjarne Jacobsen. Kommunikationschef

27900664

bja@midspar.dk

PRESSEMEDDELELSE: Lær at bruge sociale medier som salgskanal

Kilde / Logo / Foto: Middelfart Sparekasse

Skriv en kommentar

*

code