To markante personligheder fra hver sin ende af samfundets spektre er gået sammen for at skabe noget helt særligt. Stian M. H. Olesen, stifter af Too Good To Go, og Henrik Vindfeldt, stifter af Veganerpartiet, har slået sig sammen om at lancere en ny, ærlig podcast, der ikke er bange for at stille de store spørgsmål og tage kampen op mod det populære.

PRESSEMEDDELELSE - Ny podcast går on air; med mangemillionær og partistifter

Velkommen til Modig – en podcast, der bryder tabuer og tør tale om de ting, man normalt ikke tør.

I Modig inviterer Stian og Henrik lytterne med på en rejse gennem alt fra politik til iværksætteri. Deres samtaler spænder vidt, fra spekulationer om Mette Frederiksens rolle i medierne til diskussioner om Leonardo DiCaprios rygte som skørtejæger. Intet emne er for kontroversielt eller for følsomt for de to værter, der begge har en passion for at udfordre normerne og skubbe grænserne for, hvad der kan diskuteres offentligt.

Den nye podcast er allerede begyndt at skabe bølger på TikTok, hvor klip fra de første episoder er gået viralt. De første episoder er netop blevet lagt op, og fans kan glæde sig til nye indsigtsfulde og provokerende diskussioner, der frigives hver uge. Med fem episoder allerede i kassen lover Stian og Henrik, at Modig vil være en kilde til både underholdning og eftertanke for deres voksende publikum.

“Vi har begge en brændende lyst til at tale om de emner, der ofte bliver skubbet til side eller glemt i medierne,” siger Henrik Vindfeldt. “Modig er vores måde at skabe en platform, hvor ærlige og åbne samtaler kan finde sted.”

Stian M. H. Olesen tilføjer: “Vi er ikke bange for at være upopulære, så længe vi kan være ærlige og autentiske. Vi vil inspirere vores lyttere til at være modige, tage ansvar og finde deres egen stemme.”

Med Modig har Stian og Henrik skabt en podcast, der tør bryde med konformiteten og tale om det, som mange tænker, men få tør sige højt. Gør dig klar til at blive udfordret, inspireret og underholdt. Modig er mere end bare en podcast – det er en bevægelse.

KILDE: Haanes Holding