PRESSEMEDDELELSE: Positiv COVID-19 historie med Danmarksmesterskab 2020 ”ORDEN på børneværelset”

Historien om en 7-årig drengs drøm, om at komme med mor på job, der blev realiseret. Sammen skabte de noget der kan glæde børn og børnefamilier i HELE Danmark – så vi kan være SAMMEN – hver for sig.

”ORDEN på børneværelset” blev født i et lille hus i Hornbæk i de mange ekstratimer Malou Storm og hendes søn, Mingus Storm Olsen, havde sammen i forbindelse med COVID-19.

Mingus har i flere år ønsket at komme med Mor på job. Til dagligt arbejder Malou Storm, Ekspert i Personlig Lethed & Effektivitet, med udvikling af organisationer & mennesker, med ORDEN som omdrejningspunkt. Flere tusind mennesker og rigtig mange virksomheder, har samarbejdet med Malou omkring principperne for ORDEN.

Grundet Covid-19 stod Malou Storm med en tom kalender; Mingus var hjemme fra skole og de havde masser af tid sammen.

Malou Storm fik idéen om gøre noget og skabe noget, SAMMEN som familie. Noget der både var sjovt, løste en hverdagsudfordring, men som samtidig kunne starte en snak om hvor meget vi har brug for og hvordan vi bedst passer på hinanden, vores tid, vores økonomi og vores planet – nu og i fremtiden.

Malou og Mingus fokuserede på Mingus´værelse. Principperne for ORDEN, anvendt i mere end 23 år i Malou Storms arbejde i sundhedssektoren og erhvervslivet, blev brugt til at skabe en struktur, et system, et overblik og en orden på Mingus´ værelse. Og sådan blev onlinekurset: ”ORDEN på børneværelset” skabt.

Mingus og Malou vil nu gerne dele deres værktøjer med børnefamilier i resten af Danmark. De ønsker også at lave en begivenhed der SAMLER familier, i HELE Danmark, om noget sjovt. Derfor er landets første, Danmarksmesterskab 2020 i “ORDEN på børneværelset” en realitet. Hvor der bliver kåret både kommunemestre + Danmarksmestre med hhv. 1., 2. og 3. pladsen. Danmarksmesterskabet pågår frem til d. 23. august og vinderne kåres i uge 35.

Find mere info om onlinekurset og Danmarksmesterskabet her: https://orden.dk/orden-paa-boernevaerelset/

Kontakt:

Malou Storm