En pressemeddelelse koster nul kroner at udgive her på Pressemeddelelse.dk, hvis du blot vælger en BASIS PRESSEMEDDELELSE – hvor indholdet er tekst og evt. et logo.

Ønsker du derimod at have billeder, film/video, lydfil/audio, links og super links med i din pressemeddelelse – så kan prisen ikke længere holdes på nul kroner. Dertil kan du også købe hjælp til at få skrevet pressemeddelelsen, til at få pressemeddelelsen sendt ud til aviser, nyhedsmedier og øvrige informative kanaler.

OBS – din pressemeddelelse bliver automatisk udgivet og markedsført på de sociale medier: Facebook, LinkedIn og Twitter.

Hvad koster en pressemeddelelse?

Således er priserne for tilvalg:

  • Billeder koster 59 kr. stk.
  • Film/video koster 140 kr. stk.
  • Lydfil/audio koster 95 kr. stk.
  • Links koster 329 kr. stk.
  • Super links koster 500 kr. stk.
  • Tekstforfatning koster 500 kr. for 500 ord.
  • Udsendelse af pressemeddelelsen til de større aviser og nyhedsmedier koster 199 kr. pr. gang.
  • Udsendelse af pressemeddelelsen til landets dagblade o.l. koster 299 kr. pr. gang.

Eksempel på prisen for en pressemeddelelse, hvor der købes 1500 ord, et super link og tre billeder:

PREMIUM PRESSEMEDDELELSE

  • Billeder, 3 x 59 kr. = 177 kr.
  • Super link, 1 x 500 kr. = 500 kr.
  • Tekstforfatning, 3 x 500 kr. = 1.500 kr.

Total pris for pressemeddelelsen (177 + 500 + 1.500) = 2.177 kr.

Markedsføring af pressemeddelelsen

Det er også muligt at markedsføre din pressemeddelelse i toppen af forsiden her på Pressemeddelelse.dk. Det koster 500 kr. pr. uge.

Den øverste stribe af pressemeddelelser på forsiden er alle fremhævet – og får den vej rundt STOR opmærksomhed. Opmærksomheden giver 2-3 gange flere klik på pressemeddelelsen! Der er kun plads til 8 fremhævede pressemeddelelser på den nævnte placering.

Klik her for at læse mere om en “Fremhævet pressemeddelelse.

Send

*

code