Torsdag den 7/1 startede 6. sæson af Løvens Hule, og malevirksomheden DecoFarver.dk – der har base på Fyn – tiltrak sig stor opmærksomhed fra løverne.

PRESSEMEDDELELSE – 3 løver fra Løvens Hule investerer 2.700.000 kroner i malevirksomheden DecoFarver.dk

Tre løver – Mia Wagner, Jacob Risgaard og Jan Lehrmann – valgte hver at investere 900.000 kroner.

De var blandt andet meget imponerede over den omsætning, som DecoFarver.dk har skabt siden etableringen i 2013. Her ses omsætningen de sidste 5 år:

“De tre løver har kæmpe stor erfaring med både e-handel, bestyrelsesarbejde og skalering af virksomheder. Vi er super glade for investeringen,” siger Jesper Laursen, der sammen med sin barndomsven, Brian Dennis Jensen, ejer DecoFarver.dk.

DecoFarver er en imponerende investeringscase. Vi tror meget på, at Decofarver.dk kan tage endnu større markedsandele fra det lidt søvnige e-marked for maling. Lykkes vi på samme måde med etableringen i andre lande, ser vi på en rigtig spændende virksomhed i løbet af de næstkommende år”, siger Jacob Risgaard fra Coolshop på vegne af Løve-trekløveret.

Læs den fulde historie om løvernes investering i DecoFarver.dk her: https://decofarver.dk/shop/loevens-hule-investering-10638p.html

For mere information:

–> Jesper Laursen, medindehaver af DecoFarver.dk – tlf. 29 85 82 60