Den brugte maskinmarkedsplads Werktuigen er nu også tilgængelig i Danmark. Brugere kan nu søge efter småannoncer fra Danmark og hele Europa på dansk.

På den nyligt etablerede platform werktuigen.dk kan kunder og forhandlere af brugte maskiner effektivt netværke. Udvalget spænder – som man er vant til fra Werktuigen – fra værktøjsmaskiner over anlæg til træbearbejdning til lagerteknologi af enhver art.

Godt at vide: Brugere ser ikke kun nationale småannoncer, men også tilgængelige tilbud fra andre europæiske lande, som hver især er oversat til det nationale sprog. Dette gavner forhandlere ved at øge deres rækkevidde og åbne op for nye internationale kundekredse. Købsinteresserede vil især værdsætte muligheden for at vælge fra et enormt udvalg af brugte maskiner på deres eget sprog.

Werktuigens netværk af brugte maskiner udvides med den nye platform til endnu et lukrativt marked. Danmark er blandt de opkommende økonomier i Europa og er kendt for sin gode produktionskvalitet. Derfor er der en høj efterspørgsel efter maskiner, som ikke alene kan dækkes af nye produkter.

Derfor er indtrængen på det danske marked en vigtig del af Werktuigens vækststrategi. Udvidelsen af mærket i den europæiske brugte maskinsektor fortsætter. Efter soft-launch af landewebsites planlægger den brugte maskinmarkedsplads yderligere marketingtiltag, såsom integration af de nye platforme i sin egen sociale medie tilstedeværelse.

Werktuigen er en af de førende markedspladser for brugte maskiner i Europa. Den er allerede til stede i 17 lande med egne afdelinger – og tendensen er stigende.