Partner marketing platformen har ansat den erfarne affiliate og partner marketing profil til at lede sine aktiviteter i regionen.

impact.com, verdens førende SaaS platform til partner marketing, har udnævnt Nikolai Lundstrøm Brink som Country Manager, Danmark. Han vil operere fra impact.com’s kontor i Aarhus. I sin nye rolle vil Nikolai være ansvarlig for at vækste impact.com til at blive markedsleder inden for partner marketing i Danmark.
Nikolai har arbejdet inden for branchen i ti år, først som affiliate og senest som Head of Sales for affiliate netværket Adtraction.com.

Han udtaler: “Det er en spændende tid at lede impact.com i Danmark, da flere virksomheder får øjnene op for partner marketings mange muligheder. Mens vi har en god kundebase i regionen og Danmark, er der rigelig med plads til udvidelse og vækst. Aarhus er kendt som affiliate hovedstaden i Danmark, og jeg ser frem til at introducere flere stærke brands for partnerskabets potentiale.”
impact.com’s operation i Danmark udgør en vigtig del af virksomhedens planer i EMEA, som er blevet accelereret af impact.com’s tilstedeværelse i Norden i de senere år.
På et tidspunkt hvor influencere, medier, branded content og andre marketing partnere er blevet en betydelig vækstmotor for ambitiøse brands, er efterspørgslen efter værktøjer, der gør det nemt at administrere og optimere de mange kanaler, vokset tilsvarende. impact.com er verdens førende platform for netop det, og transformerer hermed måden virksomheder skaber og administrerer alle former for partnerskaber på – herunder med influencere og content skabere, nyhedssites, traditionelle rabatkode affiliates mf.
“Det er en fantastisk tid for partnerskaber, da reklamer bliver stadig mere støjende og mindre effektive,” siger Frédéric Taillier, impact.com’s Managing Director for Norden. “Nikolai bringer værdifuld erfaring til rollen, og jeg ved, at han vil få stor succes som vores frontfigur i Danmark. Hans ansættelse vil hjælpe os med at konsolidere vores position som den førende platform for partner marketing i Norden.”
impact.com’s 
kundebase inkluderer nordiske virksomheder som Ellos, CAIA Cosmetics, Vivino og Maria Black samt internationale kunder som Uber, Ticketmaster og HelloFresh.

impact.com Pressekontakt:
Maryum Sheikh, Presseansvarlig hos The Digital Voice
press@thedigitalvoice.co.uk

Om impact.com
impact.com, verdens førende platform til partner marketing, transformerer måden virksomheder skaber og administrerer alle former for organisatoriske partnerskaber på – herunder med influencere og content skabere, nyhedsssites, traditionelle rabatkode affiliates mm. Virksomhedens kraftfulde, formål skabte platform gør det nemt for virksomheder at skabe, administrere og skalere et økosystem af partnerskaber med de brands og samfund, som kunderne stoler på at foretage køb, få information og underholde sig selv hjemme, på arbejdet eller på farten. For at lære mere om, hvordan impact.com’s teknologiplatform og partnerskabsmarked driver partner marketing for globale brands som Walmart, Uber, Shopify, Lenovo, L’Oreal, Fanatics og Levi’s, besøg www.impact.com.

Skriv en kommentar til pressemeddelelsen