Vi har valgt at ændre i vores forretningsmodel, således at alle pressemeddelelser oprettet på Pressemeddelelse.dk nu også vises på de sociale medier (SoMe) – helt automatisk og uden yderligere indsats eller betaling fra din side.
En pæn del af vores besøgende kommer fra de sociale medier – og den “besøgskilde” ønsker vi at bakke yderligere op om. Derfor sender vi nu automastisk alle pressemeddelelser til Facebook, LinkedIn, Twitter og har samtidig fjernet følgende produkter fra shoppen:
- Facebook (kr. 59,00)
- LinkedIn (kr. 59,00)
- Twitter (kr. 59,00)
- Facebook + LinkedIn + Twitter (kr. 140,00).
Skruet op for markedsføringen
Det betyder kort og godt, at dine pressemeddelelser vil få meget større eksponering på nettet – uanset om du har valgt at udgive en BASIS pressemeddelelse eller PREMIUM pressemeddelelse her på Pressemeddelelse.dk.
Vi har med andre ord – helt gratis for dig – skruet op for markedsføringen af din pressemeddelelse og virksomhed. Og dette tiltag håber vi selvfølgelig giver dig flere emner og kunder at arbejde med.
300-400 besøg på få timer
Vi har flere gange oplevet at en pressemeddelelse på de sociale medier sender flere hundrede besøgende ind på Pressemeddelelse.dk – dette sker oftest når indholdet i pressemeddelelsen hænger sammen med noget “trendy”, “anderledes” eller “socialt ansvarligt”. Men selv helt almindelige pressemeddelelser med fokus på f.eks. økonomi / revision kan skabe ekstraordinære besøgstal.
Kontakt os gerne hvis du har spørgsmål til ovenstående.