Mandag d. 12. december skydes billetsalget i gang til Nakskov Revyen 2023, der har premiere d. 4. august og spiller 14 forestillinger frem til 26. august fra onsdag til lørdag, på scenen kommer til at stå Anne Bergfeld, Maja Muhlack, Dan Loffredo, samt revydirektør Thomas Findval Sølvskov.

Billetter kan købes via revyens hjemmeside eller Facebook-side. Som noget nyt i år kan man købe mad inden aftenens forestilling, og til med få en overnatning på Hotel Harmonien efter aftenens forestillinger fredage og lørdage.

Årets plakat for revyen viser også at Nakskov Revyen har flyttet lokaler, hvor der også er servering og show indblandet hver aften, så man kan få lidt af hvert.

Prisen for revybilletten er kun 275 kroner, og hvis man tilkøber mad, er prisen onsdag og torsdag 450 kroner, hvor menuen er stegt flæsk, fredag til 480 kroner, hvor menuen er Wienerschnitzel a la Surt & Sødt, samt lørdag til 560 kroner for en 2-retters menu, bestående af en forret, som er hø røget Færøsk laks og en hovedret, som er confiteret svinebryst fra Lollandsk gris. Hvis man tænker at overnatte på Hotel Harmonien enten fredag til lørdag eller lørdag til søndag, så er prisen for revy, mad og overnatning mellem 1.190-1.270 kroner for enkelte personer og 1.850-2.000 kroner for 2 personer.

“Jeg er så glad for at vi har givet publikum muligheden for at de kan købe mad inden forestillinger” siger revydirektør Thomas Findval Sølvskov, og forsætter “Det er også vigtigt at sige, at der også er mulighed for at købe billet til kun at se revyen, men at vi har begrænset antal billetter hver aften til det”.

Der er plads til 30 ikke-spisende gæster på stolerækker og 120 til spisende gæster ved runde borde hver aften.

Hvis man kunne tænke sig at købe pladser til sit firma eller holde sin sommerfest med Nakskov Revyen, kan man kontakte os via mail mail@nakskovrevyen.dk.

Man kan læse mere om revyen 2023 på www.nakskovrevyen.dk, og hvor du køber billetter.