Friliv.dk flytter til nye lokaler, Lancerer Friliv Care og Erobrer Udlandet med Kunstig Intelligens.

Friliv.dk, en førende aktør inden for Salg af outdoorudstyr, Gazellemodtager 2022 og på mange måder førende på bæredygtige og grønne løsninger, er stolt over at kunne præsentere en række spændende tiltag, der vil styrke vores engagement i den grønne omstilling og bidrage til vores internationale ekspansion.

Nye, Inspirerende Lokaler

Vi har netop afsluttet indretningen af vores nye store lagerfaciliteter med showroom, som markerer en spændende milepæl i vores rejse mod vækst på både det danske og udenlandske marked – og som er gennemsyret af vores ønske om at bidrage til den grønne omstilling. Vores nye lokaler er indrettet med fokus på miljøvenlige materialer og energieffektive løsninger for at afspejle vores forpligtelse til at reducere vores økologiske fodaftryk. Vi forsyner en stor del af bygningen med strøm fra vores eget solcelleanlæg, vi sælger varer af mærker der forpligter sig til at benytte bæredygtige løsninger – og så har vi startet friliv Care hvor vi hjælper kunderne med at være glade for deres g

Friliv Care – Styrkelse af Den Grønne Omstilling

Vi lancerer også “Friliv Care,” et initiativ, der styrker vores engagement i den grønne omstilling. Friliv Care er en platform, der tilbyder ressourcer, vejledning og produkter, der hjælper enkeltpersoner og virksomheder med at træffe mere bæredygtige valg i deres daglige liv. Vi tror på, at små ændringer kan have en stor indvirkning på miljøet, og Friliv Care er vores engagement i at gøre det lettere for alle at tage skridt i den rigtige retning. Konkret handler det om at vores kunder i rigtigt mange tilfælde har grej i forvejen der blot skal opgraderes, for at blive som nyt igen. Det hjælper vi dem med – fx ved at vaske de besværlige ting som soveposer, vi sliber knive og økser og arbejder på løsninger der kan vedligeholde telte i stedet for at smide dem ud.

Udlandseventyr med Kunstig Intelligens

Friliv.dk tager nu også springet ind på internationale markeder ved hjælp af kunstig intelligens. Vores AI-drevne løsninger har på ganske kort tid gjort det svenske marked tilgængeligt for vores produkter – både de nye varer vi sælger og naturligvis også friliv Care som vi håber også svenskerne vil få øjnene op for.

Vi er begejstrede for de muligheder, vores nye lokaler, Friliv Care-initiativet og vores internationale satsning med kunstig intelligens vil åbne op for. Vi er fast besluttede på at forblive førende inden for bæredygtighed og se frem til at samarbejde med vores kunder, partnere og samfundet som helhed for at skabe en mere bæredygtig fremtid sammen.

For yderligere information og pressekontakter, bedes medierne kontakte:

Peter Dam Andersen

Direktør

20810042

peter@friliv.dk

Besøg vores hjemmeside på [www.friliv.dk] for at lære mere om vores produkter, initiativer og bæredygtighedsmission.