De første kunder mødte op 20:30 aftenen før åbningen af Biltemas nye gigantflagskib i Roskilde. Med over 300 i kø til åbningen og mere end 3000 kunder var det den største åbning i Biltemas historie.

PRESSEMEDDELELSE: Kunder sad 11 timer i kø til nyt gigantvarehus – Største åbning i Biltemas historie
De første kunder sad i kø i 11 timer op til åbningen af det nye Biltema-varehus i Roskilde. Mere end 3000 kunder mødte op på åbningsdagen. Foto: PR.

Hverken kulde eller mørke kunne holde kunderne væk, da Biltema lørdag den 2. november slog dørene op til det nye danske flagskib i Roskilde. Flere kunder mødte nemlig op aftenen før åbningen for at sidde i kø til de gode tilbud – på trods af kolde nattetemperaturer. 

– Det var helt vildt at opleve. Vi delte værdikuponer på 500 kroner ud til de første 100 kunder, og det har helt sikkert tiltrukket en del – selvfølgelig sammen med de mange åbningstilbud. Vi er så glade for modtagelsen og kunne ikke have drømt om en bedre start, fortæller Steven William Bradley, der er varehuschef i det nye Biltema Roskilde.

PRESSEMEDDELELSE: Kunder sad 11 timer i kø til nyt gigantvarehus – Største åbning i Biltemas historie
Kunderne blev klappet ind af de 35 medarbejdere i det nye varehus. Der var desuden værdikuponer på 500 kroner til de første 100 fremmødte. Foto: PR.

Dagen startede med gratis rundstykker og kaffe til kunderne, og klokken 9.00 klippede Roskildes borgmester snoren til det nye varehus. Mere end 3000 kunder besøgte det nye varehus på åbningsdagen, og der blev langet mere end 1000 hotdogs over disken i varehusets caféområde.

Flagskib for fremtidige varehuse

Roskilde-varehuset er det største danske Biltema-varehus. Med knap 8000 kvadratmeter er det næsten dobbelt så stort som det nuværende største varehus i Glostrup, og ambitionerne er lige så store.

PRESSEMEDDELELSE: Kunder sad 11 timer i kø til nyt gigantvarehus – Største åbning i Biltemas historie
Trods regnen stod over 300 mennesker i kø til åbningen. Her ses en Biltema-medarbejder, der uddeler gratis regnslag til de våde kunder. Foto: PR.

– Varehuset i Roskilde er vores flagskib. Det afspejler, hvordan fremtidige varehuse i Danmark skal se ud, både i forhold til størrelse og indretning. Og vi har mange flere varehuse på vej. Derfor er det fantastisk at opleve, at vi bliver taget så godt i mod. Vi har sat Biltema-rekord med åbningen i Roskilde, hvilket jo er helt vildt, fortæller Jacob Borring Møller, der er direktør i Biltema Danmark.

PRESSEMEDDELELSE: Kunder sad 11 timer i kø til nyt gigantvarehus – Største åbning i Biltemas historie

Kilde / Logo: Biltema Danmark A/S. Foto: PR.

Skriv en kommentar til pressemeddelelsen