Hvordan overholder man regeringens krav/henstillinger om social afstand i butikker o.a.?

Metoderne der bruges til at sikre afstand mellem mennesker i butikker, og andre områder hvor folk forsamles, er især kø-afstand og begrænsning af antallet af kunder indendørs.

Men hvordan sikrer du effektivt og enkelt, at der ikke befinder sig flere end det anviste antal personer inden for et givent område?

record’s Flowcontrol system er et unikt tællesystem, integreret i den automatiske skydedør, der tæller alle der kommer ind, og alle der går ud. Dette holdes op imod det maksimale antal personer i området, der er registreret i systemet. Når denne grænse overskrides, lyser LED indikatorlysene på hver side af døren rødt, og skydedøren åbner ikke for indgangstrafik men kun for udgangstrafikken.

Når antallet af personer igen er kommet under maks. grænsen i området, lyser LED indikatorerne grønt, og døren er igen aktiv i indgangsretningen.

PRESSEMEDDELELSE: Kundehåndtering i en coronatid, hvordan?

record ́s Flowcontrol system er en totalløsning, der fungerer 100% autonomt og kan monteres på stort set alle typer automatiske skydedøre.

record’s Flowcontrol system:

• Unikt tællesystem integreret i den automatiske skydedør.
  • Automatisk overvågning af aktuelt antal i områder vs. maks. antal.
  • Indgangsdør forbliver lukket indtil antallet falder til under maksimum.
  • Lysindikatorer signalerer tydeligt aktiv/inaktiv skydedøre.
  • Nemt at indstille og let at afbryde for personalet.
PRESSEMEDDELELSE: Kundehåndtering i en coronatid, hvordan?

Systemet er hurtigt at installere, og vores egne montører og teknikere sikrer hurtig og effektiv installation.

record Danmark A/S har produceret skydedøre siden 1968 og er en del af record koncernen, med hovedkontor i Schweiz, der er Europas største producent af automatiske skydedøre.

Vores produktprogram er bredt, således producerer vi bl.a:

• Skydedøre
  • Teleskopdøre
  • Døråbnere
  • Foldedøre
  • Karruseldøre
  • Hospitalsdøre
  • Flugtvejsdøre
  • Energibesparende døre

Vil du vide mere om record’s Flowcontrol system, så kontakt os: salg@record-danmark.dk / +45 36 78 23 00 / www.record-danmark.dk

Jeg står også til rådighed for yderligere informationer.

Med venlig hilsen / Best regards
Jan Michael Sørensen