Danske virksomheder efterspørger intelligente interne logistikløsninger og særligt robotlagre har vist sig at være en afgørende faktor. Etableringsprisen har indtil nu været høj, og derfor har implementeringen af robotlagre været forbeholdt de største virksomheder i de enkelte brancher. I samarbejde med Blue Robot vil Hans Schourup gøre robotlagre tilgængelige for alle SMV’ere i Danmark.

Blue Robot imødekommer de stigende udfordringer med mangel på lagerplads og arbejdskraft, og det er et seriøst alternativ til lagerudvidelser og nybyggeri, især nu hvor omkostningerne til materialer er steget eksplosivt. Blue Robots ASRS (automatiserede robotbetjente lagersystem) giver mulighed for at vækste virksomheden indenfor de nuværende fysiske rammer.

”Hans Schourup har i mange år haft en stor berøringsflade med SMV’er i Danmark, og vi har hjulpet med optimering og effektivisering af lager og håndtering. Vi ønsker at udbrede fordelene ved automatisering til alle lag af virksomheder i Danmark ud fra de rammer og udfordringer, de står i her og nu. Vi ser det som en del af vores mission at præsentere og tilbyde de absolut bedste og mest fremtidssikrede automatiseringsmuligheder for vores kunder, og her passer Blue Robot perfekt ind.” Troels H. Jensen, adm. direktør hos Hans Schourup A/S

Blue Robot er markedets nyeste og mest innovative løsning til opbevaring og plukning af produkter til ordrehåndtering og produktion i små og mellemstore virksomheder.

En Blue Robot løsning er enkel, skalerbar og kræver kun et fladt gulv, elektricitet, en internetforbindelse og loftshøjde på 3,8 meter. Kubebaseret opbevaring, robothåndtering samt AI giver kunderne den ultimativt mest pladsbesparende løsning og op til 5 gange mere effektiv plukkeproces.

PRESSEMEDDELELSE – Ny type robotlager målrettet SMV’ere lanceres nu i Danmark af Hans Schourup i samarbejde med Blue Robot

Hans Schourup er første internationale salgspartner af Blue Robot ASRS

Det er altid spændende at gå ind på et nyt marked, og det kræver de rigtige partnere for at få succes. Hans Schourup er en virksomhed, der har imponeret os fra begyndelsen af ​​vores proces med at udvælge partner. De har den perfekte kombination af moderne færdigheder, brancheviden og mindset kombineret med årtiers erfaring og utallige succeshistorier sammen med deres kunder.” Jan-Erik Sandberg, CTO og bestyrelsesformand hos Blue Robot.

”Vi glæder os til at gå i dialog med danske SMV’ere om deres respektive muligheder for at få et automatiseret, robotbetjent lagersystem. Vi er stolte af at være Blue Robots første salgspartner udenfor Norge, hvor Blue Robot har sit udgangspunkt.” Troels H. Jensen, adm. direktør hos Hans Schourup A/S

Hans Schourups samarbejde med Blue Robot er en meget vigtig del af, at vi nu og fremadrettet at tilbyde små og mellemstore virksomheder det bedste og nyeste indenfor intern logistik, lagerindretning og -håndtering i en skala, der er tilpasset forholdene i denne type virksomheder på tværs af alle brancher.

”Vores mål er at være en innovativ partner for vores kunder, og med vores ekspertise indenfor de bedste løsninger på markedet, skal vores løsninger styrke vores kunders konkurrenceevne, og det passer Blue Robot helt perfekt ind i.” Troels H. Jensen, adm. direktør hos Hans Schourup A/S.

Ønsker du yderligere information?

Kontakt Troels H. Jensen, adm. Direktør på 2562 2592 eller thj@hans-schourup.dk

KILDE / LOGO / FOTO / VIDEO: Hans Schourup A/S