Nytårsteltet er under pres!

Nytårsteltet skulle have åbnet for fysisk salg af fyrværkeri 27. december. Nye restriktioner gør, at teltet allerede åbner for nytårssalget lørdag 19. december.

– Vi åbner allerede på lørdag 19. december for det fysiske salg fra teltet. Nytårsteltet har altid sørget for at give vores kunder en oplevelse og det vil vi fortsat gøre, med ekstra opmærksomhed.
Vi åbner med fuld musik, som skal være med til at holde modet oppe i denne svære tid, siger Linthujan Perambalam

Nytårsteltet har den seneste månedstid arbejdet på vores nye ONLINE SHOP – TO GO. Mulighed for at købe online og afhente i nærmeste by med vores drive in koncept – så der dermed ikke vil være direkte kontakt med kunden. https://nytaarsteltet.dk/. (afhentning i Horsens, Vejle, Århus, Ålborg) Onlineshoppen vil holde åben op til d. 31/12/20 indtil kl.09:00. Nytårsteltets kundeservice står klar til at tage imod bestillinger, rådgive og guide kunden mellem kl.08:00-23:00 hver dag!

Fyrværkeriforhandler har i år ikke mulighed for at holde åben efter jul. Nytårsteltet ønsker at gør deres bedste, for at nytårsglade familier, stadig har mulighed for at fyre krudt af med familien nytårsaften!

Corona-sikkert

Alle arbejder på højtryk, og vi får varer hjem senere i dag fredag, siger han, der lover, at der ikke bliver gået på kompromis med oplevelsen, som er blevet Nytårsteltets kendemærke. Firmaet blev i 2018 blev kåret som Danmarks bedste fyrværkeritelt. De ansatte vil være klædt i festtøj, den røde løber rulles ud, der er lys- og lydshow og masser af musik.

– Men vi gør det hele på en corona-sikker måde, så børn og voksne kan føle sig trygge, siger Linthujan Perambalam.

PRESSEMEDDELELSE –  Nytårsteltet åbner 10 dage før planlagt

Kilde / Logo: Nytårsteltet ApS