Som kunde hos Domino’s pizza kan man nu få leveret sin ordre uden at skulle have kontakt med pizzabuddet. Det sker på baggrund af regeringens opfordring til at minimere den fysiske kontakt, hvor end det er muligt i forhold til coronavirus/covid-19.
Siden det Australske Domino’s Pizza Enterprises for nyligt selv overtog driften af deres restauranter i Danmark, har de haft stærkt fokus på at genetablere kædens høje standarder for fødevaresikkerhed, hygiejne og personalepolitik.
”Vores kunder og ansatte har tillid til, at vi leverer god mad på den sikreste og mest forsvarlige måde. Med zero contact levering sikrer vi at alle stadig kan nyde vores produkter og føle sig sikre, når de bestiller mad hos os. ”siger Kellie Taylor, direktør i Domino’s Danmark.
Udbruddet af den smitsomme coronavirus/covid-19 har, siden den danske regerings udmelding, igangsat en hurtig reaktion fra kædens ledelse. Først og fremmest for at beskytte kunderne, men i lige så høj grad de ansatte inde i kædens butikker, samt for de bude der leverer ordrene.
”Vi tager regeringens anbefalinger i forbindelse med coronavirus/covid-19 meget seriøst. Derfor sørger vi nu for at du kan få leveret din friske og varme pizza, helt som du plejer, men uden nogen fysisk kontakt mellem dig og vores bude.”
Zero Contact Levering er allerede et kendt og afprøvet koncept hos Domino’s i Japan og Australien. Det koster intet ekstra at bestille via ordningen.
I Japan hvor ordningen først blev indført, har Domino’s oplevet stor efterspørgsel på Zero Contact Levering. Ifølge Domino’s producerer restauranterne pizza med samme kapacitet og med samme høje standard for levering, nu bare uden at kunderne og de ansatte behøver at have fysisk kontakt.
”Du kan som altid vælge din favorit pizza eller menu, og få den leveret brand varm og frisklavet. For at du kan føle dig helt tryg, når du vælger kontaktløs levering, vil vores bud placere dine varer foran din dør og træde tilbage i sikker afstand og vente, for at sikre sig at du modtager din ordre” siger Kellie Taylor.
Domino’s bekræfter, at man naturligvis stadig kan bestille fra Domino’s uden Zero Contact Levering, og som altid er man velkommen til selv at afhente, eller nyde sin pizza i en af kædens restauranter. Det koster dog ikke ekstra at bestille inkl. ordningen.
Sådan virker ZERO CONTACT LEVERING
Vælg ZERO CONTACT LEVERING når du bestiller online eller via telefon.
Vores bud placerer din ordre et hensigtsmæssigt sted foran din dør.
Vores bud træder tilbage til sikker afstand, og venter til du har modaget din ordre.
Ofte stillede spørgsmål:
Vil alle ordrer være Zero Contact Levering?
Nej. Det er en valgmulighed for kunder, der føler sig mest trygge ved levering på denne måde.
Koster Zero Contact Levering ekstra?
Nej. Vores kunder fortjener at føle sig så trygge som muligt når de bestiller mad, specielt i tider som disse.
Kan jeg betale kontant?
Nej. Som det er nu, vil det kun være muligt at bestille Zero Contact Levering ved forudbetaling, for at sikre at leveringen er fuldstændig kontaktløs.
Hvad gør Domino’s i øvrigt for at beskytte kunder og ansatte?
Domino’s følger meget strenge procedurer for fødevaresikkerhed og hygiejne bl.a. i forhold til regelmæssig håndvask, rengøring og hyppigere desinficering i udsatte områder. Vores pizzaer bliver derefter bagt i en ovn, der overstiger 260 grader og bliver ikke efterfølgende rørt ved. Ud over det, har vi hver dag kontrollanter i vores butikker, der sikrer, at Domino’s meget stringente regler for fødevaresikkerhed og hygiejne bliver fulgt.
Kontakter
Kellie Taylor
Dominos, Head of Denmark
+45 23 89 91 90
Kellie.taylor@dominos.dk
Kilde / Logo: Dominos