Nakskov Revyen vil gerne invitere personaleforeninger, firmaer eller erhverv til at holde deres sommerfest i selskab med årets revy. Allerede nu har revyen en personaleforening på 51 der har købt billetter til Nakskov Revyen.

Som noget nyt i år lancerer Nakskov Revyen mulighed for at personaleforeninger, firmaer eller erhverv på Sydhavs øerne, og resten af landet, til at holde deres sommerfest med Nakskov Revyen, og derfor vil de gerne tilbyde dem en god og festlig aften i selskab med Nakskov Revyen og noget lækkert mad.

Revyen har allerede nu solgt 51 billetter til en personaleforening, og desuden er de blevet spurgt før om der er mulighed for det, og det er oplagt når der også er mad inden revyen, så man ikke skal tænke på det.

”Det er en ting, som jeg personligt ville vælge til, hvis jeg sad i en personaleforening, for så var både underholdningen og maden på plads. Vi kunne desværre ikke tilbyde det sidste år, da vi spillede i Nakskov Teatersal, og ikke kunne bringe mad ind i salen, men nu når vi spiller i den gamle balsal på Hotel Harmonien, som desuden er ved at blive restaureret, så er det en oplagt mulighed at tilbyde” Udtaler Thomas Findval Sølvskov.

Der er plads til 120 spisende gæster hver aften til Nakskov Revyen, så der er rig mulighed for at have store grupper inde og spise inden revyen starter.

Revyen har desuden haft en god opstart ved billetsalget. Det er revyens direktør, men også bestyrelsen bag Nakskov Revyen glade for.

”Vi har haft et skønt forsalg den første måned hvor vi tilbød åbningsrabat i december måned, da vi startede billetsalget d. 12. december, og folk bliver ved med at købe billetter, så det tyder på at man gerne ser at revyen forsætter og eksisterer, og bliver en tradition på den største ø af Sydhavs øerne” Udtaler Thomas Findval Sølvskov.

Hvis man kunne tænke sig at købe pladser til sit firma eller holde sin sommerfest med Nakskov Revyen, kan man kontakte os via mail på mail@nakskovrevyen.dk

Man kan læse mere om revyen 2023 på www.nakskovrevyen.dk, og hvor man også kan købe billetter.