Mulighederne for en tilpasset frokostordning er nu blevet endnu nemmere. Frokostkonsulenten udvider nemlig nu med en ny type frokostordning: En pescetarisk frokostordning uden kød, men med vegetarretter og fiskeretter.

PRESSEMEDDELELSE - Frokostleverandør udvider: Nu kan du også få en pescetarisk frokostordning

Flere og flere mennesker bestræber sig på at spise mindre kød, og behovet for frokostløsninger på arbejdspladser, der er tilpasset medarbejdernes forskellige kostbehov, er blevet større. Derfor har Frokostkonuslenten udvidet med endnu et samarbejdskøkken og en helt ny type frokostordning, nemlig en pescetarisk frokostordning. Med endnu en type frokostordning på menukortet er det nu blevet nemmere for virksomheder at vælge en frokostordning, der passer til medarbejdernes forskellige behov.

Selvom den pescetariske frokostordning ikke har været udbudt i særlig lang tid, så oplever Frokostkonsulenten, at virksomhederne har taget rigtig godt imod den pescetariske frokostordning.

“Vi oplever et stigende behov for frokostordninger, der kan tilpasses medarbejders forskellige ønsker, og her rammer vores pescetariske frokostordning rigtig godt, og virksomhederne er glade for den nye mulighed” fortæller Rune S. Larsen, der er direktør hos og stifter af Frokostkonsulenten.

“Med vores nye pescetariske frokostordning er der nemlig gode muligheder for at tilpasse frokosten til medarbejdernes forskellige ønsker. Som udgangspunkt består den pescetariske frokostordning af fiskeretter og vegetarretter, hvilket passer perfekt til både vegetarer, pescetarer, og dem der blot ønsker at skære ned på kødet. Men vores pescetariske frokostordning er også fleksibel, hvis der er enkelte medarbejdere, som stadig ønsker lidt kød til frokost” fortsætter han.

Retterne i den pescetariske frokostordning varierer fra uge til uge, men her er et par eksempler på retter:

● Koldrøget laks
● Avocado mash
● Tigerrejer
● Gedeost
● Rejesalat
● Hvid fisk
● Lyngrillet fisk
● Smørrebrød

Hvem er Frokostkonsulenten?

Frokostkonsulenten er frokostformidler og har gjort det nemt for virksomheder både at få en frokostordning og løbende skifte mellem forskellige frokostordninger. Frokostkonsulenten samarbejder med en lang række køkkener i både Århus, København og Nordsjælland.

Indhent 3 uforpligtende tilbud på en frokostordning, der matcher virksomhedens ønsker via tilbudsplatformen frokostordninger.dk.

KILDE: Atak A/S