Fusionen kombinerer ekspertise og erfaring fra begge virksomheder og skaber en stærkere platform til at drive vækst og innovation for B2B SaaS-virksomheder.

PRESSEMEDDELELSE - Digital Wasabi og Formula X fusionerer: Forener kræfterne for at styrke SaaS-markedet med hands-on erfaring og kommunikation i øjenhøjde

København, Danmark, 5. september 2024 — Digital Wasabi, et af Danmarks førende B2B SaaS marketingsbureauer, har fusioneret med Formula X for at styrke sin position på markedet. Digital Wasabi fortsætter under styrket ledelse og udnytter den hands-on erfaring, begge stiftere bringer fra deres tidligere roller som CMO og Head of Marketing i nogle af Danmarks førende SaaS-virksomheder.

Selv om mange bureauer hævder at kunne hjælpe SaaS-virksomheder, mangler de ofte den nødvendige dybe forståelse for de unikke udfordringer, SaaS-marketingsledere står overfor. Mange kommer fra en generel konsulentbaggrund og har ikke oplevet presset fra utålmodige investorer på samme måde.

Denne erfaring fra kundesiden har Christian Godoy Jørgensen og Leonard de Freitas Nielsen. De har begge ledet marketingsafdelinger i SaaS-virksomheder og ved, hvad der skal til for at skabe resultater. Deres dybe indsigt i performance marketing, marketing automation, kunderejsen og brugen af AI i markedsføringen gør Digital Wasabi til en uvurderlig partner for enhver SaaS-virksomhed.

Digital Wasabi blev grundlagt som et pionerbureau inden for B2B SaaS. Ved at fusionere med Formula X har vi fundet en partner, der deler vores passion og bringer den nødvendige erfaring fra kundesiden som virksomhederne efterspørger,” siger Christian Godoy Jørgensen, Co-CEO i Digital Wasabi. “Vi forstår, hvad det vil sige at være i kundens sko, og det giver os mulighed for at levere endnu mere målrettede løsninger uden at drukne virksomhederne i tom konsulentsnak.

Leonard de Freitas Nielsen tilføjer: “Vi har begge siddet på den anden side af bordet som marketingsledere i SaaS-virksomheder. Vi ved, at der ikke findes nemme løsninger, og vi er her for at hjælpe vores kunder med at navigere i de komplekse udfordringer, som B2B SaaS virksomheder står overfor i dag. Denne fusion styrker vores evne til at levere endnu bedre resultater.

Med erfaring fra kundesiden i virksomheder som blandt andet Planday, Dixa, Tame, Pixelz, Usertribe (i dag Getwhy) og Autoproff er Digital Wasabi klar til at sætte nye standarder for, hvad et SaaS-fokuseret bureau kan levere.

Om Digital Wasabi:

Digital Wasabi er et B2B SaaS Marketingsbureau, der hjælper B2B SaaS-virksomheder med at opnå markant mere kommerciel traction og eksponentiel vækst. Vi sikrer en konstant strøm af kvalificerede leads, så jeres salgsteam altid har noget at arbejde med.

Vores team består af tolv specialister inden for B2B marketing, fordelt i Danmark, Bulgarien, Brasilien og Vietnam.

Digital Wasabi har kunder i Danmark, Norge, Belgien og USA.

Læs mere på digitalwasabi.dk.

PRESSEMEDDELELSE - Digital Wasabi og Formula X fusionerer: Forener kræfterne for at styrke SaaS-markedet med hands-on erfaring og kommunikation i øjenhøjde
PRESSEMEDDELELSE - Digital Wasabi og Formula X fusionerer: Forener kræfterne for at styrke SaaS-markedet med hands-on erfaring og kommunikation i øjenhøjde

Kontaktinformation:

Leonard de Freitas Nielsen, Co-CEO, Digital Wasabi

Tlf: +45 60844091

Email: leonard@digitalwasabi.dk

Website: digitalwasabi.dk

Christian Godoy Jørgensen, Co-CEO, Digital Wasabi

Tlf: +45 60605776

Email: christian@digitalwasabi.dk

Website: digitalwasabi.dk

PR kit med billeder kan hentes her.

KILDE: Digital Wasabi ApS

Skriv en kommentar til pressemeddelelsen