Odsherred er kendt viden om for sin smukke natur og Geoparken. For sine mange sommerhuse og kilometervis af gode badestrande. Odsherred er også kendt for at producere gode grønsager og for sine mange kunstnere, der lader sig inspirere af lyset og naturen her.

Odsherred har også et stærkt erhvervsliv, der er kendetegnet ved nogle store industrivirksomheder og en masse små og mellemstore virksomheder.

Erhvervsguiden i Odsherred, er designet til at være nøglen til at få øje på alle de fantastiske og succesfulde virksomheder og erhvervsdrivende vi har i Odsherred. Hvad enten du søger information om produkter eller serviceydelser, eller du leder efter din næste arbejdsplads.

Vores mål med denne guide, er ikke kun at informere, men også inspirere og motivere både indbyggere og besøgende til at udforske alle de muligheder Odsherred Erhvervsliv har at byde på. Vi kan se potentialet i vores område, vi kan se at der konstant sker innovation inden for alle brancher. Det vil vi gerne være med til at brede ud, så vi kan tiltrække nye erhvervsdrivende og iværksættere samtidig med at det etablerede erhvervsliv får mulighed for at vise sig frem med produkter og services.

Derfor har vi sat os for at give alle erhvervsdrivende i Odsherred muligheden for at promovere deres virksomheder i Erhvervsguiden Odsherred.

½ side i guiden kræver 2 gode billeder og 100 ord, så er du med på onlineudgaven i 2024.

Det er gratis for medlemmer i Odsherred Erhvervsforum. Læs mere på odsforum.dk/nyheder.