Så vild, at han sammen med et investor team, er indtrådt som medejer i en Dansk gin success. Gennem de sidste 5 år, har folkene bag Kongsgaard Spirits, produceret prisvindende gin, der udover Skandinavien, er kommet på hylderne i England og hele vejen til Hong Kong. Udover de 11 markeder produkterne sælges på i dag, er der globale ambitioner og her kom Pilou ind i billedet.

PRESSEMEDDELELSE – Pilou Asbæk er vild med gin

Det er ikke tilfældigt at kærligheden blev kastet på lige netop Kongsgaard Gin. Det var i festligt selskab, Pilou første gang stiftede bekendtskab med rigelige mængder Kongsgaard Gin, der efter eget udsagn, “Overgik alt andet Jeg nogensinde havde smagt, den er fuldstændig fænomenal i en Gin & Tonic”. Pilou tilføjer: “Den indledende kontakt blev skabt via en fælles bekendt og derfra tog samtalerne fart og det var i virkeligheden, lige så meget iværksætter historien bag, der dragede mig. Vi har nu sat et rigtigt stærkt hold, hvor jeg som en del af de kreative kræfter, aktivt skal være med til at sætte Dansk gin på verdenskortet. Vi har store ambitioner, men også nogle klare mål, for hvordan de skal indfries fremadrettet og det glæder Jeg mig vanvittig meget til, at være en del af”.

Læs mere her: www.kongsgaardgin.com

PRESSEMEDDELELSE – Pilou Asbæk er vild med gin